Děláme vše pro to, aby se Vaše představy o krásných interiérech naplnily co nejrychleji a hlavně abyste byli maximálně spokojení. Ale i těm nejlepším se občas stane, že něco nebude v pořádku ...
Nábytek, který jste si objednali, má výrobní závady nebo poškození? Nebojte se! Uděláme, vše co bude v našich silách, abychom změnili váš svět k lepšímu.
Nejste spokojeni s procesem nákupu nábytku v našem obchodě? Řekněte nám o tom. Vaše zpětná vazba je pro nás velice cennou informací. Chceme být nejlepší! Názory, které s námi naši zákazníci sdílí, jsou pro nás závazkem k další tvrdé práci a zajištění toho, že nakupování v našem obchodě bude ještě příjemnější a spolehlivější.
Reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právními předpisy. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
Postup při reklamaci:
POZOR! Reklamace se předávají přímo výrobci po poskytnutí úplných údajů o vadném výrobku (kód položky z návodu nebo výrobní číslo).
Veškeré náklady na reklamační řízení hradí společnost TMnábytek.cz.
Reklamační oddělení je v porovozu od pondělí do pátku od 7:00 do 15:00.
Máte dotazy týkající se reklamace nebo stížnosti? Napište na adresu reklamace@tmnabytek.cz
Pokud chcete objednat telefonicky nebo nevíte, jaký typ nábytku je pro vás vhodný, zanechte své telefonní číslo a my Vám zavoláme
Budeme Vám posílat porady, informace o slevách a novinkách, a také speciální slevové kupóny určené pouze pro odběratele newsletterů.
* slevu lze využít při objednávce nad 7000 Kč