NABÍDKA
Prodáváme nábytek již 18 let
Naši zákazníci nás doporučují
pomůžeme a poradíme
Pro zákazníka

Reklamace

Zakoupený nábytek nesplňuje vaše očekávání? Řekněte nám o tom, neboť názory našich zákazníků jsou pro nás nesmírně důležité. Právě díky nim jsme schopni stále zlepšovat kvalitu našich služeb, aby nakupování v našem obchodě bylo ještě příjemnější a spolehlivější.

 

Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám co možná neprodleně dodali objednaný nábytek, který se pokaždé snažíme vhodně zabezpečit a připravit k expedici. I přes tu naši snahu se může ale někdy stát, že během dopravy dojde k poškození jednotlivých částí vašeho nábytku nebo chybou na straně výrobce budou scházet v zásilce některé díly. Jsou to ovšem jen vzácné případy a níže jsou i naše návrhy jejich řešení.

 

Pokud u objednaného nábytku objevíte výrobní vady nebo chybějící díly, s tímto si nedělejte starosti, protože nové části vám budou opět zaslány na adresu a všechny náklady spojené s reklamačním postupem hradí náš obchod.

Przebieg reklamacji

Mnou objednaný nábytek má výrobní vadu a/nebo chybějí u něj díly.

 

Jak podám reklamaci?

Pro podání reklamace vyplňte náš reklamační formulář. Popište, který přesně kus (nebo díl) nábytku chcete reklamovat, uveďte informace o jeho poškození a připojte k tomu i fotografie. Pokud byl nábytek poškozen dopravou, přiložte nutně i protokol o škodě (ten by měl být sepsán s kurýrem při převzetí nábytku).

Co budu potřebovat k reklamaci?

K vyřízení reklamace budou vám nezbytné:

  • číslo objednávky (je k nalezení ve zprávách e-mail o vaší objednávce)
  • název i index reklamovaného výrobku a číslo reklamovaného dílu dle montážního návodu (zaslaného spolu s nábytkem)
  • přesný popis poškození / závady zboží
  • fotografie poškozeného dílu
  • pokud jste si všimli poškození obalu zásilky dopravou, připojte k reklamaci i protokol o škodě, sepsán se řidičem přepravní společnosti.

Bez těchto všech nezbytných informací nebudeme mít možnost vaši reklamaci zpracovat a budeme nuceni požádat vás o jejich doplnění. Reklamační postup může začít až ve chvíli, kdy budeme mít úplné informace o vaší reklamaci.

Zpracování reklamace

Po podání stížnosti obdržíte od nás emailem potvrzení jejího přijetí. Naši odborníci následně rychle prověří obsah vaší žádosti a brzy budete informováni o námi nabízeném reklamačním postupu. Případně, můžeme vás také žádat o doplňující informace (nebo doklady) nezbytné ke zpracování vaší reklamace.

Vyřízení reklamace

Budeme se snažit dělat všechno, co bude v našich silách, abychom vaši stížnost vyřídili co možná nejrychlejším způsobem. Přesný způsob vyřízení stížnosti bude ale do značné míry záležet na jejím druhu.

Nejčastěji, pokaždé když se bude jednat o poškozené / chybějící díly v zásilce, reklamované díly vám budou na naše náklady odeslány na adresu hned poté, co budeme je mít na skladě od výrobce. K vyřízení reklamace může být někdy ale nutná výroba nových reklamovaných dílů a proto bude někdy vhodné se obrnit větší trpělivostí. Pokud si ovšem myslíte, že výměna nebo přidání dílu až po sestavení nabytku nebudou vůbec náročné, můžete váš nabytek klidně smontovat a používat dle svého účelu ještě předtím, než k vám nové díly dorazí.

 

Kontakt na naše reklamační oddělení

  • naše reklamační oddělení pracuje od pondělí do pátku od 07:00 do 15:00 hod.
  • pokud máte dotazy týkající se reklamací, napište nám na adresu: reklamace@tmnabytek.cz
Prodáváme nábytek již 18 let
Máme 18-ti leté zkušeností s prodejem nábytku. Dnes jsme největším online obchodem s nábytkem.
99% Zákazníků nas doporučuje
99% zákazníku hodnotí pozitivně nákupy uskutečněné v našem obchodě.
Radíme a inspirujeme
Jsme zde pro Vás od pondělí do pátku. Zavolejte nám. Zavolejte nám.